Diari 2

Posted: January 15, 2008 in Diari Diri Iedashi

Aku dah tercongok pepagi ni kat Monitor kesayangan aku ni .. walopon aku sebenanyer masok keje kol 9.00 am .. ah x jd masalah utk aku dtg awal sebab aku sekang ni pon bagngon kol 3pagi .. aku pon tataulah mater aku skang ni .. kol 3am je mesti aku terjaga .. so dah terjaga tu aku pon watlah apa yang patot .. solat tahjud, baca buku , makan cikedis, melangot tengok langit .. dlm x sedar dh kol 6am .. so aku pon mandi & besiaplah .. pastu g keje .. 

Bagi aku Tahun ni aku x berapa pasti apa yang harus aku lakukan .. takut, sedih, kecewa .. bertakung pulak perasaan² tu di awal thn baru ni.. aku perlu kikis perasaan² tu supaya aku lebih tabah utk mengharungi putaran hidup ni ..

Tapi aku juge perlu sokongan kawan² kan .. di mana kawan² aku….? 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s