Diari 6

Posted: January 21, 2008 in Diari Diri Iedashi

Yeah Arini dan senin seperti biasa keje rutin aku ler update my diari .. weekend aku xleh nak connect pc aku kat umah tersgtlah slownya kalo nak connected ni .. makanya kene tunggulah ari senin .. updated kat opis je lah ..

Semalam aku terbacer paper .. yerlah dari melangok baik bacer paper tengok sket dunia hiburan .. about Faizal Tahir tanggal pakaian .. oh please .. aku raser 5zal ni x cukop berfikir seblm melakukan aksi sebegitu .. kengkawannyer  pn aku raser bengonglah jugek .. xde ke antara dorg tu yg bleh kasi nasehat sket … ni x main setuju je kan .. nak sonok² pn berpada-padalah .. sedangkan micheal jackson tu pon maser wat konsert kat mesia ni tros melupakan hajat murni dia nak kekoyakkan baju dia tau .. ni kan pula 5zal yang sah² melayu yang tahu adat tatasusila org melayu u camne ..

Kesian pon ia gak aku ngan 5zal .. yerlah aku memang mengharapkan dia menang tau maser juara lagu .. tapi sesia je harapan aku dia xleh masok final! pasni 5zal kenelah blajar dari keseronokan yang dia cipta tu agar tidak memudaratkan periuk nasiknya ..

Bukan sajer 5zal malah termasok aku ler .. kena byk fikir sblm melakukan sesuatu perkara .. kerana impaknya sgtlah sakit dan memeritkan .. wel 5zal i know what do u feel bcoz i am also make mistake like you maybe the different situation .. but the implication its same ..  

Sabarlah dan byk muhasabah diri .. time sebegini hanya perlu berdoa memohon kemaafan pada yang Esa .. kerana hanya Allah yang Maha Mengetahui perasaan kita ketika ini ..

Leave a Reply

