Diari 7

Posted: January 22, 2008 in Diari Diri Iedashi

Esok Thaipusam … xde makna pon bagi aku walopon diberikan cuti sehari ..  aku pon tatau nak tulis ape kat diari ni cumanya hati aku skang teringatkan sahabat yang byk membantu aku dalam mengenali diri ini .. aku macam kurang something dlm hidup aku semenjak sahabat aku berdiam diri ..

Waktu ini aku teringat kata-kata Halim Othman, Bekas DJ Era.. yang telah kehilangan ibu tersayang pada May 2007, katanya,

” Ini semua merupakan proses untuk mengenali diri kita dan berfikir segala perkara yang telah berlaku dalam hidup kita. Kadangkala bila diri kita sudah sebati dengan apa yang kita lakukan, ia akan meninggalkan kesan yang cukup mendalam sehingga kita sukar meninggalkannya..”

Leave a Reply

