Diari 11

Posted: January 29, 2008 in Diari Diri Iedashi

Arini dh selasa .. penat sket arini coz smlm mencari member aku punyer sijil² ditambah ngan kepeningan paler yg melanda .. puas aku cari tp x jumpa .. manerlah dia letak agaknyer ..

Penat aku pikirkan sijil dia start dari dia pi interbiu smpilah arini .. sumer susurgalur kejadian aku dok review ni .. semua brg aku punggah balik pastu dh punggah takkan x reti nak kemas balik! aiya! maser aku menunggah tu aku ternampaklah gambo aku ngan dia maser kami gi Perth, Australia, x silap aku May 2005 .. maser tu aku baru je berenti dr company lama kt Bkt Beruntung .. fuiyoh berenti je keje tros pi Perth .. best seh .. tp tuhlah g x lama sgt 5 hari je ..

But frankly speaking tuhlah satu²nya gambo aku ngan dia pas bergado .. hix kat Perth pun bleh gado kami ni .. dan skng pon gado .. tapi bila tgk sumer punca pegadohan sumer dtg daripada aku! alamak kiranya aku ler yang senget ni!

Aku pun bukannya nak gado sebenanyer .. aku cuba jd shbt yg sebaik mungkin tapi aku sendiri hanya boleh merancang tapi keadaan masertuh aku x dpt nak elakkan .. aku terima mungkin ada hikmah disebaliknya .. aku belajar utk menjadi yang terbaik .. sepanjang aku belajar tentunya ada kegagalankan .. aku harap dia pn faham .. tapi aku x menyalahkannyer kalo dia juga ada had limitnya utk menanggung kesabaran dgn perangai aku ..

Moral of the story :

None

aku belom ada jawapan utk moral of the story .. aku akan updated kalo aku dah ada jawapannyer yaaa!

Leave a Reply

