Diari 13

Posted: January 30, 2008 in Diari Diri Iedashi

Penat menyiapkan keje skola pagi tadi .. aku raser mamai di tahap atromen ilang kuasernyer pabila lampu merah mula menyala-nyala kelip² ..

Aku perlu mendapatkan oksigen yg lebih byk ni .. haruskah aku memohon cuti drpd bos aku utk aku merehatkan palerku yg telah sengal sesemot ni? 

Dah beberaper hari aku x bace paper .. dh tatau apa yg belaku kat dunia skang ni .. naperntah aku bz lately ni .. selalunyer aku x bz muekekek!! tengok berita kat tv pon aku x tgk .. bleh dikatakan aku last nengok tb time Anugerah Juara Lagu – 22 ari ahad aritu ler .. pastu xde dh aku menonton tb .. kalo waktu skola primary & secondary aku ler hantu tgk tb ..

Skang ni biler dah jadi remaja belantara aku raser malas dh menengok tb .. nk chat pon aku malas .. sumer²lah aku malas ! isk apa nk jadi aku ni .. nampaknyer Thn 2008 ni era kemalasan aku ler gamaknyer ni! 

Nota :

Fyi , tahun² lepas pon aku malas gak hix :þ  

Leave a Reply

