Punk Pengotor ??

Posted: January 30, 2008 in Iedashi Vs Newspaper
KOTA BHARU:
Kumpulan remaja yang mengamalkan cara hidup ‘punk’ di sekitar bandar ini dikesan mengamalkan tabiat buruk apabila memakan sisa makanan serta membuang air kecil di kawasan terbuka.
Sumber : Harian Metro
Komen Aku :
Bila aku terbaca artikal ni mengingatkan aku kejadian yang sama mat² punk ni naik KTMB ari sabtu lepas dalam kol 8pm . Kebetulan aku plak nak balik Rwg naiklah Ktmb ni  .. aku sebenarnya x kisah sgtlah imej apa yg nk ditonjolkan tapi tuhlah attitude tu kena gaklah jagakan .. jgn sebab imej camtu ko kene gak berperangai cam budak mentol plak .. terhoyong hayang gitu pastu ngan bau getah scrap lagi .. aku raser getah scrap pon lagi harum baunyer tau drpd bebudk punk ni yg naik satu train ngan aku .. malanglah aku kena sedot aroma dorg ni raser nak mandikan dorg ni ngan detol je !
So bila artikal ni kuar dalam hati aku  mengatakan aper nak hairan ngan dorg ni memang imej dan pembawakannyer kena seiring, maka baru dikatakan mengikut peredaran masa ..  
Tapi aku harap sangatlah mereka tak slamanya begitu .. krn mereka ni merupakan pelapis utk masa hadapan .. takkan nak berPUNK sampai beruban paler tu kan?

Leave a Reply

