Holiday With My Best Frenz

Posted: February 12, 2008 in Koleksi Foto Peribadi Iedashi

Location : Penang , 31st August 2007

Ni ler kengkawan aku .. dah berbelas tahun aku mengenali dorg ni .. tahun lepas aku dan the gengters berkesempatan bercuti bersama kat pulau pinang .. haru seh pi sana .. berpuseng puseng paler dok carik restoren Line Clear! tapi x jumpa! tensen! lenkali pi nak gak carik restoren tu!    

Guy Pic 01 (2nd Day - Crown Hotel)

Ni Guys.. heheh kontrol ayu siots .. kiteorg lepaks kat hotel Crown .. ni depa sumer ni baru pas Mekap! so posing pon tak hengat la .. i like M.A.C !!

Guy Pic 01 (1st Day - Jeti Bt Feringgi)

Guys berposing kat Jeti Batu Feringgi .. panas seh tapi sebab berposing cover linelah .. kui kui kui    

Ladies (1st Day - Muzium Perhutanan)

Ly, Has & Guys berposing  kat Muzium Perhutanan .. gambo aku xde sebab aku kameraGirl aritu (alasan) .. heh heh heh  

Ladies (1st Day - Masjid Terapung)

Ly, Has & Guys ni after solat kat Masjid Terapung .. cantexnya Masjid ni … 

Ladies (1st Day - Jeti Bt Feringgi)

Has & Ly Pic 01 (1st Day - Jeti Bt Feringgi)

Aku gayats seh nak berdiri kat jeti ni! memandangkan aku pengecot nak berdiri kat situ makanya aku kena amik gambo doranglah! (alasan lagi)  

Has (1st Day - Masjid Terapung)

Has posing with glasses .. uih cam Kesatria Baja Itam ! hehehe ..

 Ly Pic 01 (2nd Day - Crown Hotel)

Ly pas disolek oleh cik Guys .. jangan tatau mamat petrol pump sampai terluper amik duwet kami pas isikan minyak keter disebabkan tengok si LiLy ni … yerlah pakai M.A.C you!! oh pleaseee!! kami terpakse patah balik petrol pump nak bayo Minyak Keter!   

Leave a Reply

