With Frenz Family’s

Posted: February 13, 2008 in Koleksi Foto Peribadi Iedashi

Friday last week (08/02/08) .. on the way pi umah Along sempat gak aku Klik² gambo layang² kat kepong area .. aku ingatkan jammed rupanya dorang pi parking tepi jalan nak nengok layang² beraneka warna ..  Lily siap cakap ngan aku kalo xde kenduri umah Along harus kami bertiga berenti tepi jalan & turut serta main layang² .. seb baik kenduri kalo tak Selamat Hari Rayalah .. 

DSC00054

Sesiapa yang berminat boleh beli layang-layang im not so sure the price .. but i think rate around RM5 – RM30 (maybe)  

DSC00055

Cantex tak? aku nampak cam kunang-kunang kumbang-kumbang jek .. yerlah amik gambo dr enpon aku yang x berapa clear gambonyer .. senang citer enpon standard economy ni .. pepaham sudah!   

 DSC00058

Ni kat balkoni umah Along .. one day aku pon nak beli satu Apartment yang leh nampak swiming pool kat bawah tu ..  

 DSC00075

Ly & Kayna ni amik gambo after kenduri yea .. bukan melarikan diri dr basoh pinggan tau !! hehehe .. seb baik aku x bawak baju lebih kan … kalo x pastinya aku pon swim jugak!  

 DSC00071

Ly & Ain  depa kononnyer nak posing paling menawanlah tapi memandangkan suasana gelap maka tak nampaklah posing istimewa itu .. kuang kuang kuang …

Leave a Reply

