Diari 18

Posted: February 15, 2008 in Diari Diri Iedashi

Huwargh pagi ni aku rase ngantok gile .. ni sume pasal jejiran depan umah aku ler .. bukan depan umah je! sederet umah² tu! i know this is ur culture but please respected ur jiranlah! nak tido ka nak apa ka (dah cam ayat dlm pilem masam-masam manis lak) ..

Tepat 12.01am aku dikejotkan ngan mercon bertepek-tepek !! bingitnyer tinger aku!! tensen! nak ditegor kang katanya majlis keugamaan .. nak halau antu katanya..  masalahnya aku ni dah naik antu dibuatnya korg tak pk .. dahlah arini keje .. kalo cuti tu aku x kisah sgt ..

Ni sape nak menjawab ni kalo aku tertido ni kang??

   

Leave a Reply

