Diari 19

Posted: February 15, 2008 in Diari Diri Iedashi

Esok dh start cuti .. so in advance lah aku tulis diari ni .. kengkadang aku raser sedih juga dlm diri aku ni .. tapi aku tak banyak masa & pilihan .. aku nak tinggalkan kenangan pada semua org yang kenal aku dgn nama yang baik² shj.. aku tanaklah jadi cam hang jebat .. walopun niat dia nak bantu sahabat tapi org salah anggap .. paling frust sumer kata dia penderhaka ..  sian aku ngan hang jebat sebab aku paham sgt perasaan hang jebat .. semua org dilahirkan baik .. yang baik itu memang ada dlm diri kita ni cuma kena explore sket je .. tu bg aku lah .. berbalik pada aku ni ..

yerlah start aku menulis weblog ni aku raser ni lah dunia aku .. kalau marah ke geram ke kat sinilah aku luahkan .. hepi pon kat sini gak tempat persinggahan .. at least aku puas meluahkan segalanya .. org cam aku ni sukar nak luahkan pada org kedua ketiga keempat dan kelima .. sebabnya takut salah tafsiran pula .. nanti ada yang sakit hati .. aku tanak benda tu berulang lagi . cukuplah aku mengecewakan ramai org dgn sikap  aku yang menyakitkan ati org lain .. aku kesian tengok org keliling aku terpaksa bersabar ngan karenah aku selama ni .

aku nak gembirakan org keliling aku dan selagi aku mampu bantu mereka aku akan bantu ..  even kalo aci lalu depan aku soh aku beli sireh pon aku belilah .. semata-mata utk gembirakan aci tu .. jangan tatau sireh tarok kapor sekang ni harga singgit selai .. semalamlah aku tanyer aci tu berapa harga sireh yang dia soh aku beli tu .. siap lipat² soh aku makan .. habislah gigi i merah!!

kesimpulannya .. siapalah aku di dunia yang fana ini? aku hanya insan yang punya perasaan becampur baur .. dan adakalanya aku juga persis tikar buruk yang tiada nilainya ..

ewah .. :þ 

    

 

Leave a Reply

