Diari 27

Posted: March 11, 2008 in Diari Diri Iedashi

Morning! impian dan harapan baru bagi negeri Selangor! Tan Sri Khalid, kami inginkan perubahan! semoga Tan Sri Telus dalam pentadbiran!

so tugas aku untuk mengundi dah selesai .. segala teka teki siapa yang bakal memimpin Selangor pun telah diketahui.  Kita sbg rakyat berdoalah agar ekonomi negara kita kembali pulih dan aman damai ditampuk pimpinan yang baru.

Well guys .. demam pilihanraya dah berlalu .. tapi demam aku dan diri aku belum lagi berakhir .. jalan aku masih jauh dan aku tak pasti sama ada umur aku juga masih jauh sejauh impian aku yg belum dikecapi .. hopefully aku berjaya merealisasikan impian aku ni .. dan aku mengharapkan penyakit “kemalasan” aku ni akan cecepat reduce dan Nyah! ko dari diri aku!

Aku nak kayo! aku nak kayo! aku nak kayo!

Leave a Reply

