Diari 29

Posted: March 26, 2008 in Diari Diri Iedashi

Lovely Morning Olls .. lovely ke? kui kui kui 29th March 2008 aku nakpi bercuti kat Bukit Tinggi .. wel aku dah letak promo utk Bukit Tinggi .. seumo idop aku tatau la plak ada Gambaran yg cenggitu dlm mesia ni .. ke dorang ni tipu aku plak .. aku surfing dlm intenet ni sumer cam dunia khayalan je kat bukit tinggi tu ada badot² lagi sekitar building yg bercorak ala² french village ni  .. 

xpe sabtu ni aku pi .. punyelah aku excited nkgi cuti (walhal semlm je pon nak tido sana)  aku dah packing brg tau .. siap dh iron baju yg aku nak pakai sabtu ni .. cam haprak je kan .. xpe asalkan hati aku gembira dan suka nak buat apa pon  boleh kan .. hak aku utk bersuka ria .. ekekek!!

Aku siap kenen² bespren aku lagi tau utk masak² lauk peberet aku kan sepanjang perjalanan gi sana ..  sian dia dahlah kena mangon pepagi pastu nak bertolak pon seawal pagi lagi hihihi .. aku survey dlm intenet pejalanan start dari umah kami dalam 2jam sampai dah heeee (itupon bukan aku yg drive) tapi gi nya awal kemain kan .. check in pon kol 3pm .. tapi  nak gak gi awal .. sian kengkawan aku kena layan aku kan sebab aku terlampau over excited muakakak!! Menjadi kesukaan aku utk gi bercuti sebenonya ..

Takperkan pi skang .. pasni dah xde agi 

Leave a Reply

