Eh…

Posted: June 28, 2011 in Diari Diri Iedashi

aku cam dh kecikkan ati org je ni .. ke perasaan aku je ?? erkk

Maafkan saye….

Sungguh saya bersyukur ALLAH Mempertemukan saya dengan kamu …

Kerana ALLAH banyak Memberi saya pelajaran melalui sikap kamu

Maafkan saya yang khilaf ini

Telah banyak perkataan dan sikap saya yang mungkin telah membuat kamu kecewa dan kecil hati  terhadap saya

Kerana inilah saya

Hanya seorang manusia yg keras hatinya dan penuh  khilaf

Jangan pernah mengharapkan saya sebagai seorang teman yang sempurna

Jangan pernah mengharapkan saya sebagai seorang teman tanpa salah

Kerana inilah saya,

Yang penuh dengan kelalaian

Saya,

Seorang manusia yang jauh dari sempurna

Tolong, jangan berharap  apa-apa kebaikan daripada saya

Kerana saya seorang manusia yang tiada apa-apa kebaikannya

Kamu,

Dengan segala kerendahan hati ini, dan rasa bersalah saya  memohon semoga kamu berkenan membukakan pintu maaf atas segala kekhilafan saya

Sekian…

Daripada saya,

yang kering hatinya

Leave a Reply

